Ga naar inhoud


[7020S] hoe var verplaatsen naar usb (Gemini 3.40)


tritium

Aanbevolen berichten


Citaat:
op de 7020 zit het blijkbaar anders, en daarom is die optie ook weg in het menu. de 7020 heeft wel meer geheugen, maar ook die kan vol dus ik hoop dat iemand met een oplossing komt.


Nu weet ik effe niet dat die optie er is of niet is. Ik heb zelf op dit moment geen 7020.
Maar hoe dan ook, normaal wordt de usb stick ( tenminste bij een 7000 ) herkend, wanneer de usb stick ( leeg, eventueel geformateerd door een pc ) in de dreambox wordt gestoken en dat dan de dreambox gereboot wordt.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, zoals Scubix aanhaalt, waarom zet je je Gemini-image niet op je usb-stick? Zo zal je kwa geheugen-ruimte nooit in de problemen raken, en laat de originele image in het flash-geheugen staan. Je 'var' komt dan automatisch op de usb te staan. Ik gebruik zelf een stick van 256MB en draai hierop 3 images met talrijke plugins en er is nog plaats zat voor nog een paar.

 

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de hele image op de usb gezet met flashwizzard pro 6.3, eerst werkte dit niet omdat pli garnet nog in de flash zat, dan werd de installatie halverwege afgebroken, heel vreemd allemaal, maar nu is het zoals ik het wilde hebben.

 

bedankt voor alle reactie's,

 

tritium.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...