Gast Geplaatst: 24 februari 2007 Geplaatst: 24 februari 2007 Wie kan ons helpen? Wij hebben een Lemon twintuner gekocht met een unicableLNB met legacy aansluiting van het merk Inverto. De legacyaansluiting zijn we nodig voor de Topfield. Het probleem is het volgende: Is de Topfield samen met de Lemon ingeschakeld dan zie je op de Lemon op een aantal kanalen het icoontje van schotel met streep erdoor. De topfield heeft nergens last van. Schakelen we de Topfield uit dan heeft de Lemon weer beeld op alle kanalen. Hebben contact gehad met de leverancier en die gaf aan dat een fabrieksfout in de LNB zat. Heeft ook keurig een nieuwe gestuurd maar die geeft hetzelfde probleem. Heeft er nog iemand ervaring met deze LNB en werkt dat wel goed?
Gast Geplaatst: 24 februari 2007 Geplaatst: 24 februari 2007 Nordwind, welkom op het forum, maar je vraag staat wel op de totaal verkeerde plaats. Je hebt het geplaatst bij een onderdeel over de irdeto-codering, waar je vraag thuishoort bij bij de hardware-problemen of bij "overige ontvangers" of "Topfield". Misschien dat één van de moderatoren het kan verplaatsen. Als het op de juiste plaats staat is het niet alléén zo dat je sneller een antwoord krijgt, maar wordt het forum ook niet totaal onoverzichtelijk. Greets
Gast Geplaatst: 24 februari 2007 Geplaatst: 24 februari 2007 Bedankt voor de aanwijzing. Heb het bericht nu denk ik op de goede plaats gezet.
Gast Geplaatst: 24 februari 2007 Geplaatst: 24 februari 2007 Ik denk inderdaad dat het daar beter staat en dat een moderator op dit bericht een slotje kan plaatsen. Greets PS Ik kan je helaas niet helpen met je technische vraag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen