wim-nl Geplaatst: 24 februari 2007 Geplaatst: 24 februari 2007 Philips DVDR610/00 probleem. Bij deze dvd recorder komt de lade niet meer naar buiten. Bij het aanzetten tevens de melding: Blocked en dan : No signal p02. De recorder gaat dan naar standby. Als ik de lade handmatig naar buiten haal, gaat het naar binnen gaan van de lade wel goed, dus het motertje zou ok moeten zijn.... Is dit nog te repareren, of nieuwe drive, toch beter maar naar een nieuwe dvdrecorder uitkijken?
Steve Geplaatst: 24 februari 2007 Geplaatst: 24 februari 2007 het servo ic zal defect zijn.ik weet niet wat je er nog voor over hebt voor een reparatie,maar ik zou gaan uitkijken naar een andere (geen philips)
Gast Geplaatst: 27 februari 2007 Geplaatst: 27 februari 2007 Als je zelf handig bent met soldeerbout en smd ic's kunt vervangen is dit voor een paar tientjes goed te herstellen (is een modificatie-kit voor).
Jan Ambers Geplaatst: 27 februari 2007 Geplaatst: 27 februari 2007 Als ie jonger is dan 2 jaar: binnengeven!!!
arnoldl Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 Citaat: toch beter maar naar een nieuwe dvdrecorder uitkijken? wat was het ook al weer , oh ja een philips dvd recorder ... nieuwe uitkijken :-)
Gast Geplaatst: 7 maart 2007 Geplaatst: 7 maart 2007 Sorry voor de late reactie, 996500029182 is het philips onderdeelnummer, via diverse webshops te krijgen Heb de mijne ook weer perfect werkend gekregen hiermee!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen