luchtig Geplaatst: 25 februari 2007 Geplaatst: 25 februari 2007 In mijn TF5000CI heb ik de laatste firmware vanaf de Topfielsite gedownload en in de tuner geplaatst. Al eerder werd bij officieuze versies vastgesteld dat de nieuwe software gevolgen heeft voor de organisatie van kanalen en/of favorieten. Ook bij de officiële versie is dat het geval. De voor de update ingestelde 4 favorietenlijsten hebben de oude namen gekregen ( nieuws, sport, film en muziek ). Die opnieuw wijzigen lukt niet. Ze vallen terug naar de 4 genoemde namen. Bovendien krijgen de kanalen in de favorietenlijsten niet meer een eigen nummering, maar houden de kanalen het nummer van de totaallijst. Al met al ervaar ik eea als een verslechtering. Vragen: A: zijn voor deze problemen inmiddels oplossingen beschikbaar B: is het mogelijke de oude firmware te herinstalleren mvg Luchtig Philips DSR 7141/22 - Triax TDS 78 - multifeed 3xastra 1xhorbit - LG M2280D - recreatiepakket met HD pakket
Gast Geplaatst: 25 februari 2007 Geplaatst: 25 februari 2007 A: nee B: ja Neem die van 25 augustus 2005. Update is eigenlijk niet nodig, daar de decoder sowieso goed werkt. Alleen als je 'm zou willen "veranderen", in een Goldmaster moet je up to date blijven. Voor vragen stuur maar een PM. Cooper.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen