inthehouse Geplaatst: 25 februari 2007 Geplaatst: 25 februari 2007 In de orginele ontvanger kun je uit 6 ondertitels kiezen bij het filmkanaal TCM. Hoe moet dit bij een dbox2 van nokia. Moet ik een plugin downloaden of een bepaald image erop zetten? Ik kan wel bij een aantal zenders de spreektaal wijzigen.
Tonskidutch Geplaatst: 26 februari 2007 Geplaatst: 26 februari 2007 er zijn met originele receivers audio subkanalen en ondertitelingen te kiezen (indien de provider die aanbiedt) dat zal echter met ci receivers en emulerende receivers als de dbox anders moeten vooral ook daar op menig dboxje een alternatief image (firmware) erop heeft die dergelijke subkanalen via via te ontvangen zijn betreffende de ondertiteling is het heel erg afhankelijk van provider van je kaart bij wie de TCM in het pakket zit OF deze ook meerdere ondertitels levert meestal is er maar een of het werkt via een teletekst superpositie over het beeld, en dan is het ook nog eens de vraag of die provider meerdere teletekst pagina's op die zender aanbiedt. op de dreambox zijn plugins beschikbaar om nederlandse ondertitels te gebruiken dat zal gegarandeerd ook wel bestaan voor de dbox maar dat gaat niet met een online uitzending, dat gaat pas bij het afspelen van een opname achteraf. misschien weten de dbox goeroes meer te vertellen over de plugins voor dbox. cheers Koud In Mijn Hart Frank Boeijen
Gast Geplaatst: 26 februari 2007 Geplaatst: 26 februari 2007 Probeer eens op een enigma image een gSUB plugin.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen