robbedoeske Geplaatst: 25 februari 2007 Geplaatst: 25 februari 2007 Weet iemand of er ergens nog een service bestaat om printplaatjes te laten etsen?
JohnnyBee Geplaatst: 25 februari 2007 Geplaatst: 25 februari 2007 Welke omgeving ? TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
arnoldl Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 wat voor aantal gaat het om , heb een aantal keer iets in duitsland laten maken.. ging perfect (niet etsen maar frezen). prijs is vrij hoog voor enkele stuks , maar zakt bij beetje aantallen. zal je de link ff pmen ivm met boardregels grtx , arnold
gerrit B Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 Het hangt er vanaf wat voor printen je wilt maken, maar als het niet al te ingewikkeld en dunne sporen zijn kun je ze ook zelf maken. In dit forum is dat al vaker aan de orde geweest, even de zoekfunctie gebruiken en voor de rest een goede layout maken/tekenen. suc6 Gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Gast Geplaatst: 1 maart 2007 Geplaatst: 1 maart 2007 Kijk eens op www.ikbenblind.com Deze firma maakt hele mooie printen voor weining geld. Geen start-up kosten e.d. Je zal wel gerber files moeten hebben van je printlayout, maar de meeste PCB cad software kan dit wel als output geven.
Aanbevolen berichten