Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

beste hobyisten;<BR>bij het programeren van mijn goldkaart met de vp2,krijg ik bij het laden van de bin file de melding"resetting card failed"en het rode lampje gaat niet aan.hiervoor heb ik de loader hex geladen dit verliep prima.ik heb op dit board de zelfde problemen gelezen waaruit kan blijken dat ik een andere loader hex,bin file ,pic hex moet proberen.de downloads op dit board kan ik niet meer vinden.daarom vraag ik of iemand mij aan een adres kan helpen,of een mailtje met de juiste file`s.met vriendelijke groet nok.

Geplaatst:

ik had de download knop al gevonden maar niet goed genoeg met mijn muis rondgetast ik ga nu file`s zoeken.greetz nok.

Geplaatst:

ik had de download knop al gevonden maar niet goed genoeg met mijn muis rondgetast ik ga nu file`s zoeken.greetz nok.

Geplaatst:

hallo;inmiddels heb ik vele file`s geprobeert maar krijg toch weer iedere keer defoutmelding "resetting card failed" bij het programeren van de eeprom bin.ik doe precies wat er in mijn gebruiksaanwijzing staat.wie kan mij uit de brand helpen?groetjes nok.

Geplaatst:

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar kijk eens bij mijn topic, vp2 en windows.<BR>Ik gebruik hem voor d2mac, maar dit moet niet veel verschillen,<P>groetjes Marcel

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.