Ga naar inhoud

IntelliExplorer wiel zit vast

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nog zo'n ouwe Microsoft IntelliExplorer. Doet het nog prima, alleen heeft er nu iemand met vieze/vette handen aangezeten en nu draait mijn scrollwieltje niet meer ... Ik heb al een nieuwe besteld, maar wil toch nog proberen deze weer aan de gang te krijgen, anders vind ik het maar zonde. Ik kan echter niet ontdekken hoe je zo'n ding open moet maken: ik zie geen enkel schroefje! Zitten die soms onder die kleine 'voetjes' of is er een truuk voor om zo'n ding open te maken?

Geplaatst:

Als ik mij goed weet te herinneren is dat ding in elkaar "geklikt". Dan moet je hem voorzichtig openen door een schroevendraaier aan de brede kant van de muis (niet aan de knoppen kant dus) in het "kiertje" te friemelen. Daar zit een lipje.... Als je die kant eenmaal open hebt dan is hij voor de rest zo open...

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Bedankt BigFellow! Zoiets (akeligs) vermoedde ik al. Als ik mijn nieuwe binnen heb ga ik het eens proberen ... ik probeer nog de HP en Compaq kastjes te vergeten die ik ook dacht handig open te maken en die daarna alleen nog met duct-tape af te sluiten waren wink.gif (om de gradatie van mijn handigheid even aan te geven blush.gif )

Geplaatst:

Ach als je een klein schroevendraaiertje gebruikt om te friemelen, dan kan je hoogstens superglue nodig hebben naderhant! smile.gif

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen