Ga naar inhoud


[Aston Xena 1700] Ervaringen gevraagd.


Skypatrol

Aanbevolen berichten


ik heb zelf een aantal jaren de xena 1600 gehad en dacht dat deze bijna het zelfde was.

mijn aston beviel goed alleen een moeilijk menu, maar het beeldkwaliteit vond ik zeer goed en ook verder werkte hij vlekkeloos alleen dat menu was zeker niet logisch, maar wel een geweldig uiterlijk en grafisch (menu) gewoon het mooiste van alle ontvangers wat ik heb gezien (en dat zijn er veel)

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook al enkele jaren een Xena 1700 en idd. de software is hetzelfde (de Xena 1700 heeft dacht ik een CI-Slot welke de 1600 niet heeft ? of heeft de 1600 maar 1 Smartcard slot want de 1700 heeft er 2).

 

de software van de Simba en Xena is hetzelfde (behalve de Xena 2000 dacht ik want die heeft PVR, of tenminste een harddisk).

 

De Wamba heeft dan weer wel andere software (ook in het Nederlands, iets wat de Xena en Simba helaas niet hebben).

 

Wat je zegt ivm het beeld moet ik beamen, heb hier eens een Dreambox gehad en deze had ook wel goed beeld maar de Xena had (tenminste op mijn TV en naar mijn mening) toch iets beter beeld (vooral de kleuren dan, want ik vond de dreambox iets te "warme" kleuren hebben (of hoe noem je dat).

 

wat het menu betreft zit het idd niet altijd even logisch in elkaar en het enige nadeel is dat je de zenders manueel (met de afstandsbediening) moet sorteren (sinds de nieuwste versie van de firmware krijg ik er geen nieuwe lijst meer in met SetEdit Aston).

 

Trouwens sinds 2 of 3 firmware's geleden werkt de Xena 1700 ook zeer goed met het TVV smartkaartje, heb de indruk dat deze laatste versie wel iets beter werkt dan de andere, want ik had de indruk dat de updates toen niet goed doorkwamen, of toch niet altijd).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...