Ga naar inhoud


[Strong] Premiere kanaal rood stip


Ibmar

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb mijn oude STRONG 8100 weer voorzien van nieuwe FW en zie dat het weer perfect werkt. Voorzien van een kanalenlijst van motormuis. De meeste kanalen geen problemen zo ook D+ alles te zien. Alleen kan ik sommige kanalen van Premiere niet onvangen, hij geeft aan met een rode stip dat er geen ontvangst is op de kanaal. Bij bv heimatkanaal, sport of premiere aus wel beeld!!. Moet ik iets aan de settings veranderen?

 

Graag hulp hierbij.

 

Alvast dank.

Ibmar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer eens een PID-scan met verschillende nummers (0-3).

 

Hoewel ik niet weet of Premiere open is.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een kanaal manueel scan uitgevoerd en heeft een aantal kanalen van Premiere gevonden en open. Moet alleen alles weer sorteren en op de juiste plaats zetten. Ik neem aan dat ik dat gewoon met Edstrong kan uitvoeren, even kijken hoe het moet.

 

Groetjes.

Ibmar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met EDStrong kun je de kanalenlijst uit de decoder halen

(extracten) editen en daarna weer uploaden.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...