immi Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 hoi Ik loop nu al 3 dagen te klooien en te pielen met 2 branders en ben nu zat geworden en roep jullie hulp in, wie o wie kan me helpen a.u.b. Ik heb 3 dagen geleden vista ultimate geinstaleerd en wilde een dvd-rw branden maar mijn 2 dvd branders (nec 3500a en nec optiarc 7173) ziet hij als een dvd player. Ik heb met nero tools gekeken en daar staat bij write support : n/a en is grijs bij alle 2. Ik heb de laatste nero. Ook de firmware's van de branders heb ik geupdate maar niks. Vista is ook uptodate Iemand enig idee waar het kan liggen ?, alle hulp is welkom. alsvast bedankt Mvg Immi
leo1949 Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 Je zou even in het FORUM van de cdfreaks kunnen kijken voor een oplossing. Want je bent niet de enigste met dit probleem. Tussen [haakjes] de link verwijst al naar de NEC branders. En als het je lukt laat dan even weten hoe je het gedaan hebt. Veel suc6 Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
immi Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Geplaatst: 5 maart 2007 hoi Van alles geprobeerd maar niet geholpen. Sta nu op het punt om vista eraf te gooien. Mvg Imro
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen