Gast Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 Ik heb hier een laptop staan met een kapotte IDE aansluiting/controller.. Nou wordt er al een tijdje gewerkt met een externe hardeschijf met Windows XP, en dit werkt allemaal goed. Windows XP wil echter geen wisselbestand aanmaken op een usb schijf, dus er kan niet veel tegelijk worden geopend met 512MB RAM. Kent iemand een trucje om Windows zover te krijgen om toch een wisselbestand aan te maken op een usb schijf?(Nee instellen via systeemeigenschappen->prestaties werkt niet)
vincent1971 Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 Drive letter van de bootschijf veranderen naar c: ? Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Gast Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 De usb schijf wordt al als c: herkend, dus dat zal het niet zijn. Je kunt wel handmatig kiesen voor een wisselbestand op de usb schijf, maar dan krijg je een foutmelding na het opstarten en is de pagefile.sys niet aangemaakt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen