Gast Henri Aalten Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 Op de Site van Topfield. http://www.topfield.co.kr/ zie ik een nieuwe firmware staan voor deze ontvanger. TF7700HSCI firmware for Europe (23022) 2007-02-04 Is dit de juiste nieuwe Nederlandse Firmware voor deze ontvanger? Kan ik deze probleemloos met behulp van TFDN-USB HSCI 7700 HD software in mijn ontvanger zetten, via een USB kabel? zie site http://www.topfield.co.kr/ Ook bij deze ontvanger eerst de ontvanger op radio zetten? Graag antwoorden, met Hoe te handelen. Heb in het verleden wel vaan via een RS232C een Topfield 4000PVR ontvanger voorzien van nieuwe firmware, hier moest ik de ontvanger eerst op radio zetten. Zie bijlagen
Martijntje Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 Graag antwoorden, met Hoe te handelen. ???? Zeg ! dit is een forum ! Werk je op kantoor of zo ?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 Ik werk niet op een kantoor. Dat dit een forum is weet ik ook wel, Wat bedoel je daarmee, ik mag dit toch wel vragen op dit forum !!!
Martijntje Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 Tuurlijk, altijd en alles ! Maar niet zo formeel, maar gewoon als jongens onder elkaar, die allemaal de zelfde hobby hebben! M,
Martijntje Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 Overgens is de update voor jouw 7700 HSCI eenvoudig. Dit staat op de site van de importeur, maar ik vertel het je graag. eerst de software downloaden van Internet. Dan het programma op een USB stick zetten. Dan de USB stick achter in de ontvanger stoppen. Dan het menu in, naar software update via USB,en dan op ok drukken. de update gaat dan vanzelf, en is met een paar seconden gedaan ! Succes ! Martijn,
Gast Henri Aalten Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 Oké Martijntje had ik je niet goed begrepen. Maar bedankt voor je uitleg. Dus alleen de firmware TF7700HSCI op een USB slick of ook de software TFDN-USB HSCI 7700 HD Ik hoor het wel weer.
Martijntje Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 Alleen de Firmware, Geen TFD down, deze heb je niet nodig. Succes,
Gast Henri Aalten Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 Kan dat ook zo met een zenderlijst. van de Topfield naar de USB stick, en van de USB stick naar de Topfield Heb nog even gekeken waar het staat op die site, heb het alleen gevonden via de bekende kabel om firmware en zenderlijsten in te lezen. Wil jij mij aangeven waar ik dit kan vinden?
Sigma Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 lijkt mij iets dat in de handleiding zou kunnen staan Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Henri Aalten Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 Dat zou kunnen, maar helaas heb ik deze niet. In de Engelse handleiding die ik heb, is mij dit niet duidelijk.
Satwatcher Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 Zenderlijsten update kan vooralsnog niet via de USB stick. Daar heb je weer het programma Vega voor nodig van Topfield. Er is volgens mij nog geen Nederlandse handleiding voor de 7700 HSCI. Maar uit de meegezonden Engelse en Duitse handleiding moet je volgens mij, zeker met de plaatjes die erbij staan, ook heel veel kunnen halen. Ook als je de taal niet al te machtig bent. Satwatcher ---------------------------------------
Gast Henri Aalten Geplaatst: 1 maart 2007 Geplaatst: 1 maart 2007 Ik zal het nog eens bestuderen. Maar in iedergeval bedankt. Software met de USB stick er opgezet, werkt perfect.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen