Gast Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 Voorheen altijd gebruik gemaakt van mgcamd met wisselende resultaten. SInds enige tijd maak ik dus gebruik van cccam. Echter in de diverse images (highland, fantacy) had ik erg veel last van diverse freezes en dacht ik dat dit aan de image lag. Heb vandaag dus weer eens mgcamd getest icm. de laatste fantacyteam 2.13a en tot nu toe perfect. Geen freezes.... Maar waarom zoveel freezes met cccam ??? Ook hierin heb ik diverse versies getest, 1.3.0, 1.3.1, 1.6.0, 1.6.1, 1.6.2 Als server draait er een radegast.
Gast Geplaatst: 1 maart 2007 Geplaatst: 1 maart 2007 Ik heb het zelfde...Als ik alleen CCcam draai(Dreambox 7020 en een DG Mutant) dan gaat het goed op het moment dat er bij een DG400 b.v CCcam + Capmtserver + Newcs ofzoiets draait dan is het bagger.. Hoe kan ik die combinatie wijzigen in Fantacy de laatste?? Kan ik dit zelf verwijderen??En alleen CCcam laten draaien?
robbedoeske Geplaatst: 1 maart 2007 Geplaatst: 1 maart 2007 Zou ik ook wel es willen weten,want het zappen met bovenstaande combi is idd bagger
robbedoeske Geplaatst: 1 maart 2007 Geplaatst: 1 maart 2007 Nou ik gebruik een aparte newcs server op een linux doos,hier log ik met Cccam of Mgcamd op in,maar als je een van beide start vanuit het emud menu,dan word er ook een newcs server en een camptserver opgestart.Als ik bijvoorbeeld de SF team enigma neem dan kun je alleen een Cccam of Mgcamd opstarten.En of het eraan ligt weet ik niet maar zappen is rete snel met die image.
Gast Geplaatst: 2 maart 2007 Geplaatst: 2 maart 2007 Nou, nu heb ik ook af en toe problemen met mgcamd. LANG niet zo vaak als met cccam. Kan ik op een of ander manier checken waar dit nou aan ligt? Aan CCcam, aan de server of aan de verbinding ertussen (packet loss ofzo, ? Ik wordt hier een beetje simpel van.
robbedoeske Geplaatst: 2 maart 2007 Geplaatst: 2 maart 2007 En hoe zit het dan met het geluid? Ik vind dat met de Fantacy nogal behoorlijk lang out of sync.
Gast Geplaatst: 2 maart 2007 Geplaatst: 2 maart 2007 Dat ook ja. Is met Fantacy idd. langer dan andere bv. highland.
Gast Geplaatst: 3 maart 2007 Geplaatst: 3 maart 2007 Dat klopt idd. Mijn buurman heeft er ook last van maar hij heeft na 4 sec goed gelijk. De sync. is daarna perfect. De server draait newcs en met cccam 1.62 logt hij in op newcamd. Dit geeft alleen het probleem doordat hij een twintuner dat tijdens het opnemen het niet allemaal even vlekkeloos verloopt. Verder niets te klagen en een perfecte ontvanger (relook 400s). Tevens image van Highland erin.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen