Gast Geplaatst: 28 februari 2007 Geplaatst: 28 februari 2007 Wat is een betaalbaar windows 2003 server anti virus pakket en welk pakket is aan te raden voor het MKB?
Ome Merde Geplaatst: 1 maart 2007 Geplaatst: 1 maart 2007 Norman servereditie merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 1 maart 2007 Geplaatst: 1 maart 2007 Thanks Merde. Ik zal er naar kijken. Norman voor XP was inderdaad een prima pakket.
theparasol Geplaatst: 1 maart 2007 Geplaatst: 1 maart 2007 nod32 small bussiness... Goedkoper en beter dan norman
Gast Geplaatst: 1 maart 2007 Geplaatst: 1 maart 2007 Cool. Ook die voeg ik even toe aan de test lijst. Thx :-)
Toprak Geplaatst: 3 maart 2007 Geplaatst: 3 maart 2007 Symantec is ook een optie maar is wel een beetje duur ik gebruik hem al zo een 6 jaar nooit een echte probleem mee gehad wat ook belangrijk is naast een goede antivirus ook een goede bescherming voor email noodzakelijk is. GFI is ook een optie voor bescherming email+spam etc. groetjes,
DRG Geplaatst: 3 maart 2007 Geplaatst: 3 maart 2007 Symantec client security , filescanner ,mailscanner en basis spam filter met optie voor premium antispam. voor MKB per 5 machines te verkrijgen. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen