Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

he hallo,het klinkt misschien dom maar ik kan het niet vinden,ook niet met de help functie,als ik een mail stuur naar iemand wil ik bev briefpapier geel,ik weet wel hoe dat moet,maar ik wil graag dat hij dit standaard doet,dit houd hij niet vast,ik moet hem telkens omzetten naar andere kleur wat ook geen ramp is hoor ,maar je moet het toch als standaard kunnen vasthouden? hoe o hoe zit al de hele morgen te zoeken hoe moet dat toch,de helpfunctie helpt me daarmee niet verder,of kan het gewoon niet???? microsoft outlook 2007 nederlands overigens erg mooi

Dreambox 7000s draaibaar

Geplaatst:

Ik heb geen Outlook2007. Maar in de Engelse Outlook2000 zit dat onder Tools - Options - Mail Format - Stationary and Fonts. Begint in het Nederlands met Extra - Opties ... Misschien helpt dit je in de goede richting.

Groeten van de zolder.

Geplaatst:

nee daar zat ik al,het lukt me wel om de kleur daar in dat menu te veranderen ,maar niet om vast te houden,dus bij volgende mail weer kleur kiezen

Dreambox 7000s draaibaar

Geplaatst:

In outlook express lukt het bij mij wel.Extra-Opties-opstellen-briefpapier-Email :kiezen voor achtergrondkleur en bij mij gaat dat steed goed.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen