flodder11 Geplaatst: 3 maart 2007 Geplaatst: 3 maart 2007 Ik kan het volledige programma van de italiaanse zender sportitalia nergens meer vinden,ook niet op hun site. Morgen zenden ze ajax heereveen fta live uit op hotbird 11862 H 27500. Zo wordt dat althans door LJ aangekondigd. Vroeger kon je dat op hun site kontroleren. Maar dat lukt me nou niet meer. Mvrgr flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
Gast Geplaatst: 3 maart 2007 Geplaatst: 3 maart 2007 Heb je hier iets aan? Ik geloof dat ze alleen zondag helaas nog niet geupdate hebben. http://www.tutteletv.com/
flodder11 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Geplaatst: 3 maart 2007 uitstekend. Kan in ieder geval morgenvroeg even kontroleren of het klopt. En heb morgen waarschijnlijk het programma van volgende week. Bedankt Mvrgr flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
Gast Geplaatst: 3 maart 2007 Geplaatst: 3 maart 2007 Citaat: Eigenlijk opmerkelijk dat die zender FTA is! Sssttttt. Straks ga je mensen nog op ideeën brengen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen