Spiderman1974 Geplaatst: 3 maart 2007 Geplaatst: 3 maart 2007 Beste mensen, Wie kan mij uitleggen hoe ik mijn ATI Radeon X1650 kaart dien in te stellen om het maximale resultaat te bereiken voor weergave van HDTV kanalen? Alvast bedankt voor de hulp. Greetz, Spiderman DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
freeck Geplaatst: 8 maart 2007 Geplaatst: 8 maart 2007 Lastig te beantwoorden, hangt van je schermresolutie van je display af, en vervolgens eea optisch overkomt. Ik heb geexperimenteerd met Powerstrip waarmee bijna elke combinatie van resoluties kan instellen. 720p, 1080i ...noem maar op. Echter het optimale resultaat heb ik zelf ook nog niet gevonden. Ik krijg mijn LCD TV 9966 nog niet perfect voor HDTV geconfigureerd, maw ik zit met hetzelfde probleem. Ik verneem van Humax-bezitters dat ze daar wel 1080i haarzuiver kunnen weergeven. Maar experimenteer een keer met Powerstrip. Homecast HS5101CI + Samsung LE46A856 + HTPC: Gigabyte MA78GM-S2H, HD S3200, CI Homecast, Terratec USB HD + USB CI
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen