Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zat vandaag te kijken in mijn tf5000pvr, maar de datum staat nog steeds t/m 31/3/2007 maar dit zou toch 30/04/2007 moeten zijn.

Heeft er al iemand 30/04/2007 staan.

Geplaatst:

wat voor een module gebruik je in combinatie met jou C+ kaart

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Ik heb een aston cam v2.17 en de tf5000pvr met de firmware van 3 jan 2007. Het heeft altijd gewerkt maar ik heb zin's kort de firmware van 3 jan 2007. Ligt het misschien aan de nieuwste firmware.

Gr Eddy

Geplaatst:

Nee daar ligt het dus niet aan want die gebruik ik ook en ik heb dec update binnen hij staat hier op 30-04-2007

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Ik had ook problemen... met een X-Cam. Mijn datum bleef staan op 28-02-2007 staan, beeld dus op zwart. Heractivatie bracht geen soelaas. Bellen ook niet. Heb vervolgens m'n oude Matrix Cam geprobeerd, even laten sudderen en klaar was Kees!

Luke

Geplaatst:

Vorige maand kreeg ik de update puls met mijn x-cam ook niet. Mediaguard erin en de puls kwam door. Daarna de x-cam weer geplaatst (want die loopt toch lekkerder in mijn 5000pvr, en deze maand geen probleem met de update. Ik heb nu ook de 30-4 puls al ontvangen met die x-cam.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:

ik heb meer problemen gehoord met de x-cam. Heractivatie gaf echter in de meeste gevallen toch weer beeld. Tijdelijk probleempje?

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen