Golfdiesel Geplaatst: 4 maart 2007 Geplaatst: 4 maart 2007 Weet iemand of en hoe je pop-up kan uitschakelen met de tekst service niet beschikbaar of gecodeerd? Ik wordt helemaal krankjorum van die popup die eigenlijk elke keer naar boven komt als je een kanaal opneemt en een ander kanaal kijkt. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
JaxcC Geplaatst: 5 maart 2007 Geplaatst: 5 maart 2007 Citaat: service niet beschikbaar of gecodeerd . Welke image gebruik je ? Fantacy team komt binnenkort met 2.13b hierin is dit probleem opgelost. Hoe je het zelf wegkrijgt durf ik zo niet te zeggen, maar als je met mgcamd werkt, controleer dan even je instellingen, zeker dat boxtype op Relook staat. Grtz JaxcC
Golfdiesel Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Geplaatst: 5 maart 2007 ik wacht de nieuwe Fantacy wel even af. Aan de instellingen van mgcamd heb ik niets veranderd. Gewoon out of the box werkt alles met Fantacy 2.13a, dus wat zou ik daar moeten veranderen? Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
guust Geplaatst: 5 maart 2007 Geplaatst: 5 maart 2007 Helaas, ik heb begrepen dat het in de source zit. Neumo team zou het al verwijderen, maar deze hebben nog geen nieuwe versie uitgebracht, wanneer dit gebeurt is neemt dgs het meestal wel weer over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen