blitzteam Geplaatst: 5 maart 2007 Geplaatst: 5 maart 2007 Krijg de volgende melding : ongeschikte zwarte inktpatroon nadat ik de patroon opnieuw heb bijgevuld. hp deskjet 3820. Wat is hier aan de hand en wat kan ik ermee. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Gast Geplaatst: 5 maart 2007 Geplaatst: 5 maart 2007 Het is iets met een paar contacjes afplakken te maken denk ik. Meen met de cartridge (Contact punten) naar je toe bovenste rij de twee rechter contacten.
blitzteam Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Geplaatst: 5 maart 2007 Bedankt voor je antwoordt, alleen iets onduidelijk. Misschien een site waar hierover iets meer staat (foto ). Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Thomas2000 Geplaatst: 5 maart 2007 Geplaatst: 5 maart 2007 pm Edit: Ronald, ik weet niet welke link jij gegeven hebt, maar ook commercieel zeker? Ik denk dat we dezelfde links hebben. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
blitzteam Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Geplaatst: 5 maart 2007 Beide Heren bedankt voor de PM. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Gast Geplaatst: 5 maart 2007 Geplaatst: 5 maart 2007 aan die PM hebben we hier wel niets op het forum.Op andere forums moet dan toch de oplossing worden geplaatst hoor of er wordt uitgesloten.Waarom heb je anders nog een forum nodig ?
Gast Geplaatst: 5 maart 2007 Geplaatst: 5 maart 2007 Nou het is een PDF bestand met erin de naam van de winkel/site en ik denk dat die niet is toegestaan als ik die plaats.
Gast Geplaatst: 5 maart 2007 Geplaatst: 5 maart 2007 Met printkey 2000 kan je eruit halen wat van belang is en dat hier als JPG plaatsen.
Gast Geplaatst: 5 maart 2007 Geplaatst: 5 maart 2007 Zo kon het ook 1328459-HP_Cartridges_resetten.txt
blitzteam Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Geplaatst: 5 maart 2007 Inmiddels bovenstaande toegepast. Werkt perfect, mijn dank is GROOT. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Con Geplaatst: 5 maart 2007 Geplaatst: 5 maart 2007 Ik heb speciaal voor dit doel van zowel de zwarte als de kleurencartridge 3 reserve. Opdat ik mijn printer kan vern**ken. En dat werkt als een speer. De moraal, gooi nooit je oude cartridges weg. Nu, anno 2007 moet een printerfabrikant het mogelijk maken om na te kunnen vullen in verband met de "inktberg" Dus zal dit probleem in de toekomst niet meer gelden, en terecht. Want door de beperking was inkt scrheeuwend duur, daar is al menig artikel over geschreven. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Thomas2000 Geplaatst: 5 maart 2007 Geplaatst: 5 maart 2007 Ja het was dezelfde. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen