rommelaar Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Ja zo werkt het Litlesat.Als je het van alle jaarkontrakten bij moet gaan houden moet je wel een heel goede administratie hebben en zeker op tijd opzeggen. Kan er wel in meegaan dat je voor een jaarkontrakt moet gaan,maar als dat jaar dan om is moet je gewoon per maand op kunnen zeggen.Stilzwijgende verlenging vind ik geen optie. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Satlux Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Dat is dan het einde van de zg "gratis" kados.. Die gratis laptop van die grote aanbieder betaal je nl zelf. Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Gast chevy Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 Origineel bericht van: aart44 Nou maar weer eens een oud topic opgezocht volgens het acht uur journaal zit het er nu toch echt aan te komen. Een abo moet na een jaar maandelijks opzegbaar zijn, de wetswijziging moet nog dit jaar ingaan. Nou dan kunnen de bladen en anderen die alles stilzwijgend verlengen hun borst nat maken, op het journaal had hij het trouwens over internet en telefoon abo's maar dat zal voor de rest toch ook wel gelden neem ik aan. Is de precieze ingangsdatum al bekend? En gaat het ook voor bestaande contracten gelden, of alleen voor nieuwe op het moment dat de wet ingaat?
Gast chevy Geplaatst: 8 februari 2008 Geplaatst: 8 februari 2008 Origineel bericht van: chevy Origineel bericht van: aart44 Nou maar weer eens een oud topic opgezocht volgens het acht uur journaal zit het er nu toch echt aan te komen. Een abo moet na een jaar maandelijks opzegbaar zijn, de wetswijziging moet nog dit jaar ingaan. Nou dan kunnen de bladen en anderen die alles stilzwijgend verlengen hun borst nat maken, op het journaal had hij het trouwens over internet en telefoon abo's maar dat zal voor de rest toch ook wel gelden neem ik aan. Is de precieze ingangsdatum al bekend? En gaat het ook voor bestaande contracten gelden, of alleen voor nieuwe op het moment dat de wet ingaat? Kick, niemand?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen