D.Quijote Geplaatst: 6 maart 2007 Geplaatst: 6 maart 2007 Hoi, ik heb een vraagje als je WMP 11 opent krijg je b.v. en lijst te zien met alle nummers. Bij sommige CD's staan alle nummers er dubbel in, kan dat komen door dat in de gedownloade CD ook een M3U bestandje staat ??? En hoe lost je dat op, moet je dan dat bestandje verwijderen uit je muziek map ?? Dan nog een ander probleem, als je een dubbel,of drie dubbel CD download dan wordt deze CD niet gescheiden in de mediabibliotheek, want je krijgt dan in de lijst te zien eerst alle nummers 1 dan 2. Is dat op een af andere manier op te lossen ???? gr. D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast Geplaatst: 14 maart 2007 Geplaatst: 14 maart 2007 Verwijder de M3U bestanden maar, of zorg ervoor dat je deze niet importeert in je media bibliotheek. Of je moet alleen de M3U bestanden importeren... Als je iets 3x hebt gedownload is het verwijderen van 2 exemplaren uiteraard een oplossing.
D.Quijote Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Geplaatst: 14 maart 2007 Dat dacht ik al, maar een ander probleem is dat ik een drie dubbel cd heb gedownload, waar van iedere cd in een aparte map staat. Speel ik die nu stuk voor stuk af, staan in de mediabibliotheek toch later alle nummers 1 en 2 en 3 enz. bij elkaar. En daar zocht ik eigenlijk ook een oplossing voor. gr.D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Penthe Geplaatst: 14 maart 2007 Geplaatst: 14 maart 2007 Kun je niet beter WinAMP gebruiken? niet de nieuwe betaalde versie maar gewoon oudere die gratis zijn en het uitstekend doen en je erg veel plugins en addons kan downloaden zodat je normale afspeel lijsten kan gebruiken, want ik gebruik mediaplayer enkel voor video want kwa muziek wordt ik er ook gek van kwa dubbele namen auto verplaatsen enz. Dus voor muziek en database is het WinAMP.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen