jacobus Geplaatst: 6 maart 2007 Geplaatst: 6 maart 2007 ik krijg deze melding: Fout tijdens Bezig met legen map. Fout bij opslaan van `~/.evolution/mail/local/Inbox (mbox)': Samenvatting en map niet gelijk, zelfs na synchronisatie. hoe los ik dit op?
jacobus Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Geplaatst: 6 maart 2007 ik heb op internet geozcht, probleem komt vaker voor, oplossing niet gevonden. ik heb evolution gedeinstalleerd en thunderbird erop gezet. Deze werkt prima. Ben niettemin nieuwsgierig naar de oorzaak, dus als iemand het weet, reageer ff
Gast Geplaatst: 6 maart 2007 Geplaatst: 6 maart 2007 Je moet eerst je evolution email client afsluiten, en zoek dan naar een bestand eindigend op:".ev-summary" bijvoorbeeld:"~/.evolution/mail/local/Inbox.ev-summary" Die verwijder je en 't probleem zou moeten opgelost zijn.
jacobus Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Geplaatst: 9 maart 2007 Gelukt. Daarna werkte evolution weer normaal. Maar ik hou het nu ff bij thunderbird. Bevalt me beter. Het valt me op dat er allerlei (onzichtbare) bestanden achterblijven in mijn home map na volledig uninstallen (synaptics). Kan ik deze mappen weggooien, of is er een automtische opruim optie hiervoor?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen