Gast Geplaatst: 6 maart 2007 Geplaatst: 6 maart 2007 Ik heb sinds kort Fantacyteam 2.13a PAL icm mgcamd draaien en ik moet zeggen dat het prima bevalt. Spatzuiver beeld en prima geluid. Uiteraard zitten er nog wat kinderziektes (traag zappen, audio sync) in maar met de hulp van oa dit forum ben ik al een eind gekomen. Toch ben ik nog opzoek naar tips om de Fantacyteam 2.13a optimaal te draaien. Een van de vreemde problemen die ik nu nog ondervind is oa dat de zenderlijst niet word opgeslagen. Zodra de stroom van de 400s is afgeweest (tijdklok) zijn alle settings weg en kan ik de zenderlijst weer uppen met PC editor. Tijdklok er maar tussenuit gehaald maar er moet toch een mogelijkheid zijn om de settings te bewaren? Met Enigma had ik hier geen probleem mee. Anyways, iemand nog tips voor de beginnende Fantacyteam 2.13a gebruiker? Hoe sla ik de zenderlijst op en hoe check ik bijvoorbeeld de gebruikte var size in deze image? thanks!
Gast Geplaatst: 6 maart 2007 Geplaatst: 6 maart 2007 Je kunt je var size controleren door in telnet het commando df -h te geven En het probleem met de zenderlijst heb ik in verschillende images gehad de oplossing was om de zenderlijst op de HDD te zetten en een link te maken naar de HDD. (mocht je die hebben)
Gast Geplaatst: 6 maart 2007 Geplaatst: 6 maart 2007 thx! Die zenderlijst naar HD linken, is dat mbv het vartohd script?
Gast Geplaatst: 7 maart 2007 Geplaatst: 7 maart 2007 Ja dit kun je doen met behulp van het vartohd script of je kunt het ook via telnet ln -s var/data/db.dat /var/db.dat Dan zou er een link te zien moeten zijn. Succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen