Gast Henri Aalten Geplaatst: 7 maart 2007 Geplaatst: 7 maart 2007 Na een compleet hernieuwe installatie van Windows XP Home. zie ik geen compleet overzicht meer van mijn beveiligingscentrum, die ik vanuit het configuratiecentrum kan benaderen. Dit is ergens in Systeembeheer te herstellen, of in te stellen, weer alleen niet presies hoe en waar ? Ik zie nu niet de Firewaal, Aotomatiche Updates, Virusbeveiliging,
Ome Merde Geplaatst: 7 maart 2007 Geplaatst: 7 maart 2007 ook geen beveiligingscentrum als je het configuratiescherm in de klassieke weergave, weergeeft ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Henri Aalten Geplaatst: 7 maart 2007 Geplaatst: 7 maart 2007 Ja dat heb ik al gevonden, maar als ik dit open, zie ik niet de Firewall Automatiche Updats Virusbeveilinging bovenelkaar staan
Thomas2000 Geplaatst: 7 maart 2007 Geplaatst: 7 maart 2007 Heb je SP2 al geinstalleerd? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 7 maart 2007 Geplaatst: 7 maart 2007 Ja, die heb ik geinstalleerd. Ik weet dat je ergens een Systeembehher iets moet aanvinken, maar welke en waar?
Zwozwedra Geplaatst: 7 maart 2007 Geplaatst: 7 maart 2007 Ga eens naar configuratiescherm -> systeembeheer -> services -> beveiligingscentrum (of zo iets) en kijk daar of dit op "automatisch" staat. Zoniet, er rechts op klikken, eigenschappen kiezen, Startup-type "automatisch", op "toepassen" en dan op "start". Nu zou het beveiligingscentrum moeten starten, en bij elke volgende start automatisch. Je zult misschien iets moeten zoeken, ik heb namelijk een Engelse Win, maar de leidraad heb je, en misschien verbetert iemand met een Nl-versie mijn fouten. Suc6 Jan
Zwozwedra Geplaatst: 7 maart 2007 Geplaatst: 7 maart 2007 Je vindt het terug: - Configuratiescherm -> beveiliginscentrum of, als service (om automatisch in te schakelen, zoals ik eerst zei) - configuratiescherm -> systeembeheer -> services -> securitycenter en hier dan handelen als vroeger vermeld. Indien je het op die plaatsen niet vindt, is het omdat het niet geïnstalleerd is. Ik denk wel dat je dit achteraf kunt installeren. Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen