Gerard 76 Geplaatst: 28 maart 2007 Auteur Geplaatst: 28 maart 2007 Citaat: Heb nu een coolermaster van 550 watt besteld. kost wel wat,maar die chieftec maakt me teveel herrie, en aangezien ik er laatst nog een flinke processorfan van ruim 50 euri's in heb laten zetten,die ook lekker stil is, vind ik het zonde om een herrie-voeding erin te zetten. die coolermaster is iig lekker stil. even wachten nog dus... Het is een andere geworden,ik had deze besteld, de cooler master extreme 650 watt, niet die in mijn vorige bericht. Zit er nu in,ben benieuwd of ie GTA aankan...
Gerard 76 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Geplaatst: 31 maart 2007 Het probleem is met deze voeding verholpen. Ik dank iedereen die heeft meegedacht
Gerard 76 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Geplaatst: 8 april 2007 Na een week goed te hebben gedraaid krijg ik de volgende melding : de melding verschijnt wanneer het spel begint te laden. iemand een idee hoe dit kan?
Hellum Geplaatst: 8 april 2007 Geplaatst: 8 april 2007 als ik jou was zall ik mijn computer maar eens helemaal leeghalen, en windows er opnieuw opzetten want hier zit echt iets fout, het kan zijn dat het helpt maar het kan er ook erger van worden (maar dat denk ik niet). volggens mij heeft dit niet meer met hardware te maken, natuurlijk kan ik het fout hebben. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gerard 76 Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Geplaatst: 9 april 2007 Dat is voor mij de laatste optie,maar ik denk dat ik dat toch maar eens moet doen. Heb het spel opnieuw geïnstalleerd,en het werkt weer,maar hoe lang... Als het weer de mist in gaat trek ik'm inderdaad helemaal leeg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen