KeFJe Geplaatst: 7 maart 2007 Geplaatst: 7 maart 2007 Het eigenaardige fenomeen dat zich regelmatig afspeelt is dat wanneer we bvb Thuis op één hebben opgenomen en dit dezelfde avond willen afspelen bvb om 21:00 dan lukt dit niet.... de arion af en op zetten dan lukt het wel.... ook als er een opname start is er even een freeze in het huidig programma dat je aan het kijken bent, dit is ook regelmatig in een opname het geval... de laatste firmware staat er op en gebruiken de CI van TV vl. hopelijk vinden we hier een oplossing voor anders zijn het zwaar verloren centjes geweest. mvg Kefje Dreambox 7025 160GB Ronaldd TvVl CD Dreambox 500s Gemini
KeFJe Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Geplaatst: 9 maart 2007 Echt niemand ofwa , pff zou het aan de ci kunnen liggen van tv vl mss beter de aston ??? Dreambox 7025 160GB Ronaldd TvVl CD Dreambox 500s Gemini
Gorefest Geplaatst: 10 maart 2007 Geplaatst: 10 maart 2007 Citaat: ook als er een opname start is er even een freeze in het huidig programma dat je aan het kijken bent, dit is ook regelmatig in een opname het geval... Dit is normaal bij deze ontvanger, stoort mij verder niet echt. Ook vind ik dat de officieele cam niet echt lekker werkt in geen enkele ontvanger. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
KeFJe Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Geplaatst: 10 maart 2007 Citaat: Citaat: ook als er een opname start is er even een freeze in het huidig programma dat je aan het kijken bent, dit is ook regelmatig in een opname het geval... Dit is normaal bij deze ontvanger, stoort mij verder niet echt. Ook vind ik dat de officieele cam niet echt lekker werkt in geen enkele ontvanger. Dit vin ik niet normaal hoor , waarom dan twin tuner ?? pff heeft iedereen dit ?? waar zitte alle andere eigenaars?? Dreambox 7025 160GB Ronaldd TvVl CD Dreambox 500s Gemini
Gorefest Geplaatst: 10 maart 2007 Geplaatst: 10 maart 2007 Dit heeft met je CAM te maken, je ontvanger heeft wel 2 tuners maar je CAM kan maar 1 kanaal tegelijk aan... Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
KeFJe Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Geplaatst: 15 maart 2007 Welek cam kan dit dan wel zodat je ten volle gebruik kan make van je twintuner ?? Dreambox 7025 160GB Ronaldd TvVl CD Dreambox 500s Gemini
tuuttuut Geplaatst: 15 maart 2007 Geplaatst: 15 maart 2007 De Aston Dual 1.07 versie 2.14; die heb ik er met een paar tientjes bijbetalen direct in laten zetten; zo kun je ook PIPPEN (gebruik je wel nooit, maar het kan). Xtrend ET9000 Multytenne Twin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen