Gast Geplaatst: 7 maart 2007 Geplaatst: 7 maart 2007 Ik heb bij mij switch naar een nieuwe provider mijn orange mailadres middels een free account behouden. Echter het is niet mogelijk deze in webmail te forwarden naar mijn nieuwe provider. Heeft iemand een idee met een nieuw tussen mailadres? Waar je b.v. pop3 mail kunt ophalen en meteen weer kunt doorsturen? Bij mijn nieuwe provider kun je via webmail geen andere pop3 accounts ophalen.
Thomas2000 Geplaatst: 7 maart 2007 Geplaatst: 7 maart 2007 Gebruik je geen outlook? Dan kan je 2 providers invullen. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast Geplaatst: 8 maart 2007 Geplaatst: 8 maart 2007 De pop3 functie van Wanadoo werkt alleen als je via Orange verbonden bent.
Gast Geplaatst: 8 maart 2007 Geplaatst: 8 maart 2007 Dan houdt het op als Wanadoo geen doorstuur optie biedt...
Rocketscientist Geplaatst: 8 maart 2007 Geplaatst: 8 maart 2007 Ik was bij Orange en kon met behulp van www.xs2mail.com gewoon in mijn pop box kijken en eventueel forwarden. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Gast Geplaatst: 8 maart 2007 Geplaatst: 8 maart 2007 Dit kan alleen maar als je via Orange inbelt... Misschien kan iemand voor mij de mail forwarden...
D.Quijote Geplaatst: 8 maart 2007 Geplaatst: 8 maart 2007 Ik lig ook nog steeds in de clinch met orange, ik heb op mijn free account 2 email adressen, De ene kan ik wel doorsturen maar de andere niet. Orange zegt dat het helemaal niet kan. Ook probeerde ik via het ene orange account het bij de ander op te halen maar dat lukt ook niet. gr.D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Thomas2000 Geplaatst: 8 maart 2007 Geplaatst: 8 maart 2007 Nou lekker zooitje daar dus, mijn buurman probeert al maanden z'n orange mail over pop3 binnen te halen via een orange adsl verbinding. Onmogelijk schijnbaar. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen