Gast Geplaatst: 8 maart 2007 Geplaatst: 8 maart 2007 Beste mede forumleden, Misschien kan iemand een verklaring geven van het volgende door mij waargenomen fenomeen. Ik kijk via een Topfield 4000pvr en Sharp lC26GA6E naar een CD pakket, en kan ook de Hotbird en Astra2 ontvangen. Wat ik waarneem is een blauwe of gele gloed langs min of meer vertikale scheidingslijnen tussen licht en donker. Voorbeeld hiervan is takken tegen een lucht, of het kozijn van een raam wanneer van binnen naar buiten gefilmd word. Tevens valt het op dat het hier altijd materiaal betreft wat voor tv opgenomen is, voorbeeld is het makelaar programma van RTL4, hier treed het veel op. Verder is frapant dat het ook nimmer te zien is via DVD, ook niet als de DVD speler gebruik maakt van de route op scart via de Topfield en dus op dezelfde EXT1 van de Sharp uitkomt. Iemand hier enig idee wat de oorzaak van dit fenomeen is, en voor de goede orde, het is ook al waargenomen toen ik nog een 51cm Sony crt had. Wie oh wie? Met vriendelijke groeten, lampje
Sigma Geplaatst: 8 maart 2007 Geplaatst: 8 maart 2007 Hoe lang heb je de Topfield al en heb je deze al ééns een update gegeven (nieuwere firmware) Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Geplaatst: 8 maart 2007 Geplaatst: 8 maart 2007 Beste Sigma, Nee ik heb nog nimmer een update in firmware gemaakt, ik lees hierover zeker niet alleen positieve dingen, eerder het omgekeerde. ik heb de Topfield nu bijna drie jaar. Het probleem laat zich ook op de composiet uitgang zien, normaal speel ik RGB via de scart. Groetjes, Lampje
Sigma Geplaatst: 8 maart 2007 Geplaatst: 8 maart 2007 Nu updates zijn er niet voor niets dus ik zou eerst maar ééns de laatste versie er in zetten en even kijken of het probleem opgelost is bevalt het niet kun je altijd de vorige versie weer terug er in zetten. kijk er zijn mensen die bèta software testen zoals ik en die melden dan verbeteringen door aan de fabrikant daar mee wil ik niet zeggen dat altijd alles opgelost wordt maar veel dingen wel. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Geplaatst: 9 maart 2007 Geplaatst: 9 maart 2007 Beste Sigma, Weet jij wat de laatste versie is van de firmware van de 4000pvr? groetjes, lampje
Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 maart 2007 Geplaatst: 9 maart 2007 Kijk eens op: http://www.topfield.co.kr/ daar kun je gemakkelijk de nieuwe firmware vinden, of via de satrelliet kan het ook
Sigma Geplaatst: 9 maart 2007 Geplaatst: 9 maart 2007 als je hem nog niet hebt gedownload ik heb hem even in de bijlage gezet Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen