Psychosammie Geplaatst: 8 maart 2007 Geplaatst: 8 maart 2007 Ik heb een DVD rip gedownload. Bij inlezen in DVD Shrink krijg ik de melding dat een van de VOB files defect is. Daardoor wordt Title-01 (de hoofdfilm) niet getoond. Dat zou natuurlijk kunnen. Zijn er meer tools om van DVD-9 naar DVD-5 te gaan? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gast Geplaatst: 8 maart 2007 Geplaatst: 8 maart 2007 Jep. DVD2ONE gebruik ik zelf altijd. Maar ik vraag me af of dat zin heeft met een corrupte VOB file..... Maar je zou het uit kunnen proberen.
alfadude Geplaatst: 8 maart 2007 Geplaatst: 8 maart 2007 Ik denk eerder dat je het slachtoffer bent van de laatste nieuwe kopieerbeveiligingen. Hint: ripit4me Quo signo nata es?
Psychosammie Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Geplaatst: 8 maart 2007 Nee, dat denk ik niet. De Classic Mediaplayer speelt gewoon af. Het is echter VOB nummer 6 dus best mogelijk dat dan ook de player er mee nokt. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gerard 76 Geplaatst: 8 maart 2007 Geplaatst: 8 maart 2007 google eens op dvdfabdecrypter misschien helpt het.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen