Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb PCsuite geinstalleerd op m'n PC met XP erop.

Telkens ik PCsuite opstart blijft PCsuite hangen!!!???

De Inverto hangt niet aan de PC, is dat mogelijks een must om PCsuite te doen opstarten?

Zelfs met update v1.044 doet ie het niet?

Geplaatst:

PCSuite 1.43 werkt met firmware 242 of lager. PCSuite 1.44 werkt alleen met firmware 251. Dus ff checken welke firmware je hebt op de Inverto.

Hangen van PCSuite komt nog wel eens voor. Mogelijke oplossingen:

- Verwijderen en opnieuw installeren (goed verwijderen)

- Instellingen voor PCSuite instellen op emuleren Windows 98 (rechtermuistoets op de snelkoopeing - Eigenschappen - Compatibiteit)

Geplaatst:

Instellingen compabilit. Win-98 helpt niet, spul blijft hangen!

Kan me niet voorstellen dat een fabrikant ter ondersteuning van zijn produkt zulk een gebrekkige software aanbiedt!!! En het blijft maar duren....

Sorry na herhaald aandringen toch kunnen opstarten en ik geraak nu in programma!

Geplaatst:
Citaat:

Kan me niet voorstellen dat een fabrikant ter ondersteuning van zijn product zulk een gebrekkige software aanbiedt!!! En het blijft maar duren....

Helaas, helaas...... Het is toch zo. Er is al maanden geleden beloofd dat er een volledig nieuwe versie zou komen. Maar ja, wat zijn nu een paar maanden op een mensenleven.
Het is wel één van de grote makke van dit machientje! En andere editors, zoals b.v. SetEdit zijn ook niet beschikbaar om dit leed te compenseren.
Het had allemaal zo mooi kunnen zijn.

Het is met de PC-tools wel zo, dat veelvuldig herproberen op een gegeven moment tot wondertjes leidt/lijdt. Ook na een reboot van de Inverto gaan soms dingen wel (voor één keertje).
Geplaatst:
Citaat:
PCSuite 1.43 werkt met firmware 242 of lager. PCSuite 1.44 werkt alleen met firmware 252.

fw 252? waar kan ik die vinden en wat is het verschil/verbetering tov 251?
Geplaatst:

In mijn geval bleeft PC-Suite hangen wanneer ik in het BIOS slechts 1 van de 2 COM-poorten enabled had in het BIOS van de PC. Met beide COM-poorten geenabled werkte het wel.

Groeten,

Martin.

Geplaatst:

En gebruikte je dan de seriële of de USB-verbinding?

Geplaatst:

Bij mij blijft ie(PC Suite) ook hangen als de Pc niet aan de Inverto verbonden is. Als er echter een verbinding is, loopt ie probleemloos.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen