Gast Geplaatst: 9 maart 2007 Geplaatst: 9 maart 2007 Ik heb wellicht een domme vraag, maar ik heb een schotel met multifeed (Hotbird en Astra 1-3) en ik wil nu ook de HD signalen gaan bekijken. Kan ik nu gewoon vanaf mij TF5000CI een sat-kabel (LNB out) naar een nieuwe HD ontvanger leggen (die boven komt te staan bij mijn plasma)? Beneden hebben we gewoon een PAL TV en daar heb ik de HD signalen dus niet nodig. Ik begrijp dat ik dan alleen óf beneden óf boven tv kan kijken, maar dat vind ik niet zo'n probleem. Het gaat mij dus gewoon om de huidige kabelaansluitingen te houden en er maar een kabel van TF5000CI te leggen naar de nieuwe TF7700 HCSI..... Alvast bedankt voor jullie reacties.
W3ird_N3rd Geplaatst: 9 maart 2007 Geplaatst: 9 maart 2007 Ja, dat kan. Sterker nog, je kan op beiden tegelijk kijken, op voorwaarde dat je op beide ontvangers naar een zender op dezelfde satelliet in dezelfde band/polarisatie kijkt. De Nederlandse zenders van CDS (behalve de regionalen) zitten op dit moment volgens mij allemaal in dezelfde band. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen