Gast Geplaatst: 10 maart 2007 Geplaatst: 10 maart 2007 Hallo allemaal,ik heb een telnor conax kaart en ik krijg geen beeld op camd3 maar wel via sh*** ik wil wel op camd3 beeld hebben,kan iemand me helpen? Groet.
Gast Geplaatst: 10 maart 2007 Geplaatst: 10 maart 2007 Waarom speciaal Camd3? En geen Ccamd,MgCam? Je moet in ieder geval zorgen dat je cardserver werkt en welke softcam maakt bijna niet uit.
Gast Geplaatst: 10 maart 2007 Geplaatst: 10 maart 2007 Beste ronald, Ik heb een conax kaart en ik gebruik geen softcam;) en de enige reden waarom camd3 is omdat het conax systemen kan openen en anderen niet CCcam kan dat ook maar via shar* alleen.
John van Dreumel Geplaatst: 10 maart 2007 Geplaatst: 10 maart 2007 Hier heb ik omlangs nog een Conax kaart (Viasat-S) aan de praat gehad met CCcam. Newcs opent hem ook, dus keus genoeg zou ik zeggen. Alternatieve cams heb ik geen weet van in combinatie met Conax. Greetz John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Gast Geplaatst: 10 maart 2007 Geplaatst: 10 maart 2007 ik dacht camd3 wel als je de ignore list aanpast en ik kan niet aanpassen:(
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen