Gast Geplaatst: 10 maart 2007 Geplaatst: 10 maart 2007 Ik ben een site aan het maken met joomla. Dat lukt heel aardig, en ben nu zover dat ik de site wat wil opleuken, dwz ongewenste teksten verwijderen. Ik zou dus graag de tekst: "Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.", die onderaan elke bladzijde staat weg willen hebben. Ik ben al een beetje aan het speuren geweest in de verschillende indexpagina's die joomla heeft aangemaakt, maar kan het nog niet erg vinden. Wie weet waar ik moet zoeken om dat weg te halen? Bvd Satkijker
Gast Geplaatst: 10 maart 2007 Geplaatst: 10 maart 2007 Of in je template zelf in index.php of in je language file. Bij mij is hij iig weg.
Gast Geplaatst: 11 maart 2007 Geplaatst: 11 maart 2007 http://www.divlocsoft.com/ Hiermee kun je supersnel in documenten zoeken, errug handig. Groeten, Pic.
milili Geplaatst: 13 augustus 2007 Geplaatst: 13 augustus 2007 of footer ergens ik heb het eruit gehaald door alles te editten en terug te plaatsen maar wees voorzichtig succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Pierre12 Geplaatst: 20 augustus 2007 Geplaatst: 20 augustus 2007 Log in als admin, ga naar je template, klik op edit html, druk op control-F geef Joomla in, je komt nu bij het stukje uit dat de link erop zet. Je kunt de link hier aanpassen of gewoon leeg maken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen