Gast Geplaatst: 10 maart 2007 Geplaatst: 10 maart 2007 Sat4all is er niet om reclame en leden te werven voor je eigen site. Het is namelijk 1 grote reclamezuil.
Gast Geplaatst: 10 maart 2007 Geplaatst: 10 maart 2007 OK dan. Dat scrollen naar beneden is niks, beter is het om losse pagina's te maken. Voor de rest vind ik hem nogal druk en chaotisch.
GreenPolo Geplaatst: 10 maart 2007 Geplaatst: 10 maart 2007 Ik ga daar helemaal in mee Succes Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Coliseo Geplaatst: 10 maart 2007 Geplaatst: 10 maart 2007 Citaat: Voor de rest vind ik hem nogal druk en chaotisch. Inderdaad een beetje overladen. Nodigt niet onmiddellijk uit om verder te zoeken. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar onderwerpen die je openklikt met links. Je bent misschien iets te enthousiast met het alles willen tonen... Toch succes gewenst !
Psychosammie Geplaatst: 11 maart 2007 Geplaatst: 11 maart 2007 OK 2 tips: 1. Ik zag door de reclame de site bijna niet meer; 2. Wie is je doelgroep? Kies een duidelijk onderwerp met bijbehorende doelgroep. Voorbeeld: Deze site gaat over de Humax en kent 2 secties (beginner en expert) Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
jamrox Geplaatst: 11 maart 2007 Geplaatst: 11 maart 2007 ik vraag me af of de mensen van sjerom en satelietland blij zijn dat je de afbeeldingen van hun site afhaald. is ekstra dataverkeer voor hun kosten. Jamrox
Gast Geplaatst: 11 maart 2007 Geplaatst: 11 maart 2007 Als ik een pagina bezoek waar ik niet duidelijk het verschil kan zien tussen de links die bij de website horen en links die van adverteerders zijn sluit ik deze pagina meteen af. Ik wens je veel succes, maar het is niet mijn soort pagina. Groet, JJK
Con Geplaatst: 11 maart 2007 Geplaatst: 11 maart 2007 De kleuren vallen meer op dan de tekst. En het gaat tenslotte om de tekst (boodschap) toch? Catagorien met verwijzingen zal pakkender zijn. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Penthe Geplaatst: 11 maart 2007 Geplaatst: 11 maart 2007 Laten we maar gewoon zeggen dat dit weer een poging is commercials door je strot te duwen, deze site is niet nieuw maar bestaat al een behoorlijke tijd en enige wat op je scherm komt is het enorme rits aan reclame dat heb je bij een nieuwe hobby site nooit............. Vult u het zelf maar aan. Ik vraag me dus af welke ideeen naast de commerciele SPAM.
Gast Geplaatst: 11 maart 2007 Geplaatst: 11 maart 2007 SPAM, ja dat denk ik ook. 1. Eerste posting 2. Direct een URL posten 3. Geen reacties meer
Gast Geplaatst: 11 maart 2007 Geplaatst: 11 maart 2007 Knap dat je die site hebt gemaakt...hoop toeters en bellen Ik sluit me aan bij het merendeel. Teveel "rotzooi"
pietpiet50 Geplaatst: 11 maart 2007 Geplaatst: 11 maart 2007 domein is een .nl, waarom allemaal engelse teksten, en veel te veel (schreewerige) reclame; wordt de site soms gratis gehost ??? VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Gast Geplaatst: 11 maart 2007 Geplaatst: 11 maart 2007 Citaat: domein is een .nl, waarom allemaal engelse teksten, en veel te veel (schreewerige) reclame; wordt de site soms gratis gehost ??? Klopt als een bus. Ga maar kijken op goedbegin.nl JJK
druup Geplaatst: 11 maart 2007 Geplaatst: 11 maart 2007 Citaat: SPAM, ja dat denk ik ook. 1. Eerste posting 2. Direct een URL posten 3. Geen reacties meer Zou idd best kunnen. Citaat: domein is een .nl, waarom allemaal engelse teksten Dat zou op zich nog wel kunnen maar het strookt niet met de al die Nederlandse reclame maar dat kan natuurlijk niet anders met die gratis hosting. VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
Gast Geplaatst: 12 maart 2007 Geplaatst: 12 maart 2007 Citaat: domein is een .nl, waarom allemaal engelse teksten Nou, ik zou dat niet direct engels willen noemen. Nederlands, 1 op 1 in het engels 'vertaald'
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen