Ga naar inhoud

[Xsat-DTVA] Firmware versie 1.9.117 gezocht

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar de firmware versie 1.9.117 tbv van mijn XSAT DTVA. Update via de Astra 1 lukt niet en Hotbird geeft aan dat de huidige versie (V1.9.42) up to date is. Ook op xsat.rtfm.be is niets te vinden.

Ik heb echter regelmatig last van de melding 'Geen Signaal' met mijn huidige versie. Ik zag op dit forum dat versie 1.9.117 hier geen last meer van heeft en hoop dan ook dat er iemand is die deze versie voor mij heeft.

Alvast bedankt,

Niek

Geplaatst:

Hallo Niek,

Ik kan je wel helpen aan deze firmware.

Heb je wel het juiste kabeltje met de RS-232 converter in je bezit, en Maestroflash 4.15?

Als je in een PM je e-mail adres geeft zal ik het naar je toesturen.

Groetjes, Seca3

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Geplaatst:

Beste Seca3,

Ik heb je inmiddels een PM gestuurd met de e-mail gegevens

Groeten,

Niek

Geplaatst:

@Seca3,

Ik houd mij ook aanbevolen voor deze firmware, zoals @Niek hierboven, heb ik ook nogal last van de "NO-SIGNAL" melding, echter alleen bij de Locale vrije omroepen op 11479 Mhz

Op de hogere Frequencies boven de 12000 Mhz geen centje last, misschien dat mijn Lnb ook aan vervanging toe is, zou echter eerst die laatste versie van de Firmware willen proberen.

gamgra

Geplaatst:

Hallo Niek en Gamgra,

Ik heb de firmware via PM naar jullie verstuurd.

Groetjes, Seca3

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Geplaatst:

@Seca3

Mijn dank is groot.

Update:

Inmiddels zit de Firmware er in, heb Maestro-Flash 4.19 gebruikt deze werkte probleemloos.

Heb mijn eigen kanalenlijst er eerst uitgehaald daarna de nieuwe Firmware 1.9.117 geflashed, hierna kanalenlijst weer terug gezet.

Ziet er goed uit.

gamgra

Geplaatst:

@Seca3

Ik heb inmiddels de Firmware er ook in zitten. Echter ik moest het doen via Maestro-Flash 4.15.

Alles werkt weer naar behoren.

Nogmaals bedankt.

Groeten,

Niek

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen