guppje29 Geplaatst: 10 maart 2007 Geplaatst: 10 maart 2007 ik zag zojuist dat er bij boomerrang van UPC direct nu ook onder titels via TXT mee gestuurd worden en wel via pagina 785. ze hebben het dus aangepast bij UPC. ze werden eerst meegezonden via een andere manier zodat de ontvangers ze niet kon weergeven en dat was de drempel bij CDS voor door gifte van boomerrang zou het dan toch echt gaan gebeuren? DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 10 maart 2007 Geplaatst: 10 maart 2007 Spreken we hier over het signaal dat van de Thor gehaald wordt? Dan kunnen we de ondertiteling XML weer aanpassen voor een aantal receivers.
Gerard 76 Geplaatst: 10 maart 2007 Geplaatst: 10 maart 2007 Citaat: ze werden eerst meegezonden via een andere manier dat was/is volgens mij de DVB ondertiteling. Deze is wel mooier dan de teletext ondertiteling zoals je die ook bij zone reality/club,en extreme sports ziet.
bigm Geplaatst: 11 maart 2007 Geplaatst: 11 maart 2007 Hoi, als we praten over upc op 19,2.....dan is dat al lang zo..via mijn dm audio toets indrukken en nl-ondertitels kiezen wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
guppje29 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Geplaatst: 11 maart 2007 ja klopt met een dreambox wel maar niet met een andere ontvanger nu kun je via een dreambox samen met Gsub automatisch de ondertiteling eronder laten zetten DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
guppje29 Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Geplaatst: 11 maart 2007 de sid en de txtpid en txt pagina 785 in de gsub channel config die is te vinden in de var tuxbox/config/gsub deze heb ik hier als bijlage al aangepast 1331705-gSUB.zip DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 12 maart 2007 Geplaatst: 12 maart 2007 Citaat: ik zag zojuist dat er bij boomerrang van UPC direct nu ook onder titels via TXT mee gestuurd worden en wel via pagina 785. ze hebben het dus aangepast bij UPC. ze werden eerst meegezonden via een andere manier zodat de ontvangers ze niet kon weergeven en dat was de drempel bij CDS voor door gifte van boomerrang zou het dan toch echt gaan gebeuren? Precies, deze technische problemen stonden een doorgifte in de weg, dus kom maar op met deze zender!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen