Satfreaked Geplaatst: 10 maart 2007 Geplaatst: 10 maart 2007 Kan je nu de wedstrijden zien van de ere divisie op de kabel met C+ sport 1 t/m 9, of heb je ook een kanaal als Tele2 Satfreaked.
Gast Geplaatst: 11 maart 2007 Geplaatst: 11 maart 2007 Je kan de Live wedstrijden van de eredivisie niet op de kabel zien, daarvoor zul je bij Tele2, Kpn, of Canal digitaal moeten zijn.. C+ dus sport1 zend dit niet uit
julius Geplaatst: 11 maart 2007 Geplaatst: 11 maart 2007 nou maar hopen dat sport 1 die rechten krijgt waar ze binnenkort voor gaan bieden Bier uit de fles is 100 keer beter dan uit blik!! Lekker zo'n 20 Mbit verbinding!
EL PIÑO Geplaatst: 12 maart 2007 Geplaatst: 12 maart 2007 Citaat: nou maar hopen dat sport 1 die rechten krijgt waar ze binnenkort voor gaan bieden Ik vind het bij Tele2 op dit moment wel aardig, ik denk dat je bij Sport1 weer meer kwijt gaat zijn (abonnement is nu relatief goedkoop door het ontbreken van de Eredivisie) dan nu, en dan betaal je dus ook voor de sporten en competities die je niet wil zien. Overigens is er wel een reden dat kabel het enige platform is waar Tele2 niet op te krijgen is, dat is natuurlijk de grootste concurrent voor hen als televisie- en internetaanbieder. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen