Ga naar inhoud


[7020] Enigma 2, iemand al geprobeerd ?


MofD

Aanbevolen berichten

Het aanbod van Plugins / Skins / Emu`s / scripts voor Enigma 1 is vele malen groter dan voor Enigma 2.

 

Enigma 2 staat nog steeds in de kinderschoenen.

 

@ Merde : jou link / url is de image van Mordillo , die heb nix met deze ( topic ) Image te maken .

 

Ja idd . de Media Player ziet er schitterend uit , maar voor een mooie MediaPlayer om te schakelen van Image zie ii nog niet zitten .

 

ik hou het wel bij ruDREAM , eer dat ze met Enigma 2 zover zijn , zijn we wel een jaartje of 2 / 3 verder .

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik kan het niet meer controleren, maar is er in de enigma2 voor de 7020 nog een bestandsmodus voorzien of is die (net zoals bij de 7025) verdwenen (ten voordele van die mooie mediaPlayer)?

 

Want dat zou bijzonder jammer zijn. Dit is en blijft HET ENIGE GROTE GEMIS van enigma2 tov enigma1!

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
het zou jammer zijn als dat zolang gaat duuren, ik denk dat het wel mee zal vallen, de gemini image's zijn er ook voor de 7025, en die draaien toch ook op enigma2, of heb ik het mis...


De 7025 draait op enigma 2. Niks mis mee, ware het niet dat de meeste plugins / en sommige emu's alleen geschikt zijn voor enigma 1.

Dus voor de 7020 raad ik aan om een enigma 1 image ( Pli /Gemini etc ) te flashen.
Maar goed, ik wacht de ontwikkelen qua enigma 2 rustig af.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
helaas heb ik m nu al 3 keer geflashed op mn 7020 met flashwizzard pro 6.3, en geen succes, op usb en hdd niet aan de gang te krijgen, slaat gelijk vast na het vragen van de taal instelling.


Deze image moet dan ook in de flash gezet worden !!
En dat kan via de webinterface of via de ouderwetse dreamup /nulmodem.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

en na een restart van enigma2 weer zo vast als een huis, dus maar weer gemini 3.4 gestart, die nog op usb stond, dus werkt wel met flash wizzard pro.

 

en het rare is dat i nu gemini 3.4 sneller start als voorheen, nu er gemini2 software op de flash inzit, heel raar, maar het is echt zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...