Ga naar inhoud

opnames op pc bewerken

Aanbevolen berichten

Gast lambrecj
Geplaatst:

Ik heb met mijn inverto7000 opnames van films gemaakt en via een draagbare harde schijf op pc gezet. Ze zijn ongecodeerd. Deze opnames kan ik enkel afspelen op pc. Bewerken lukt niet. Het is de bedoeling om de reclameblokken eruit te knippen, en achteraf te converteren naar divx. Volgens hebgeen ik gelezen heb in het forum, is dit omdat het bestand van de inverto een transport stream is. Zijn er programma's die uit deze transport stream een normale mpg file kunnen extraheren?

Groeten,

Geplaatst:

Om een Transport stream [TS] om te zetten naar MPEG, kan je e.g. HDTV2MPEG2 gebruiken [http://www.midwinter.com/~bcooley/].

Daarna kan je om het even welke divx/xvid encoder gebruiken om het om te zetten naar een avi.

Peter

-- Inverto IDL7000m CI, Archsat 80cm, triple quad LNB; Hotbird, Astra1, Astra2, Eurobird

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Geplaatst:

Anders ook:

- Super (direct naar AVI/DIVX)

- VideoReDo

- WinAvi (direct naar DVD / AVI(DIVX)

Geplaatst:

Volgens mij de enige gebruiksvriendelijke manier: ConvertXtoDVD

DVR Studio Pro

Kan je beide een maand gratis testen.

Gegroet

luc

Gast lambrecj
Geplaatst:

Ik heb geprobeerd met het programma HDTVtoMPEG2, maar de mpg file die gemaakt wordt is slechts 3Kb groot. Het adres voor video PID is ingesteld op 0x11, voor audio op 0x14. Zat doe ik verkeerd?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen