gsm Geplaatst: 11 maart 2007 Geplaatst: 11 maart 2007 Ik heb sinds kort een probleempje met de muisklik. Als ik iets aanklik dan open hij het 2 keer. Ik heb de trackbal muis al op langzaam gezet maar ook dat helpt niet. Als ik dus IE opstart wordt het vaak gelijk 2 keer opgestart en als ik er dan 1 weg klikt dan ben ik ze vaak alle 2 kwijt want dan klikt hij de andere die er onder staat ook weg. Wie heeft raad wat de oorzaak kan zijn ? Ik kan geen virus vinden - alle adawre zijn weg gehaald en ik heb de pc al opgeschoond met HitmanPro Ik heb geen draadloze muis dus geen batterij.
Gast Geplaatst: 11 maart 2007 Geplaatst: 11 maart 2007 Heb je al onder de muis eigenschappen gekeken of daar iets verandert is? Groet, JJK
gsm Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Geplaatst: 11 maart 2007 Citaat: Heb je al onder de muis eigenschappen gekeken of daar iets verandert is? Groet, JJK Ja heb ik gedaan en daar heb ik hem op het langzaams gezet en ook geprobeerd op het snelst maar het helpt niet. Bedankt alvast
Ome Merde Geplaatst: 11 maart 2007 Geplaatst: 11 maart 2007 probeer eens, evt. als test, een andere muis. dan weet je zeker of het aan de muis ligt of aan Windows. merDe deze ruimte is te huur
gsm Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Geplaatst: 11 maart 2007 Citaat: probeer eens, evt. als test, een andere muis. dan weet je zeker of het aan de muis ligt of aan Windows. merDe Heb ik ook al gedaan en geen verbetering.
Zwozwedra Geplaatst: 11 maart 2007 Geplaatst: 11 maart 2007 Werk je met een bepaalde muis, die drivers nodig heeft? Misschien de driver eens de-installeren en daarna terug installeren, of kijken voor een update. mvg Jan
Morgothzz Geplaatst: 11 maart 2007 Geplaatst: 11 maart 2007 Kan zijn dat bij mapopties staat ingesteld dat je moet openen bij een enkele klik (standaard is dubbelklik). Als je dan iets wilt openen met dubbel klik opent het twee keer. (dat geldt ook voor sluiten als het recht onder elkaar staat) Configuratie scherm - mapoties Regards 'Life Is A Joke'
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen