Ga naar inhoud

Twin LNB met Humax 5100 en ID digital ci 20e werken niet tegelijk

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb een probleem met twee ontvangers die aangesloten zijn op een twin lnb. Er staat een Id Digital ci 20 in de woonkamer een humax 5100 in de slaapkamer.

Als ze tegelijkertijd aanstaan werkt er maar eentje. Als de ontvanger in de woonkamer uitstaat, dan werkt ie gewoon in de slaapkamer. Zet ik ze allebei aan, dan werkt ie alleen in de woonkamer. Dacht eerst dat de lnb niet goed was, dus heb vandaag een nieuwe lnb gehaald, maar hij doet precies hetzelfde. Wat zie ik over het hoofd?

Dreambox DM7000S - 120GB Maxtor - Disecq 1.2 rotor - PLi® Garnet

Nokia Dbox II

Geplaatst:
Citaat:
Heb een probleem met twee ontvangers die aangesloten zijn op een twin lnb. Er staat een Id Digital ci 20 in de woonkamer een humax 5100 in de slaapkamer.

Als ze tegelijkertijd aanstaan werkt er maar eentje. Als de ontvanger in de woonkamer uitstaat, dan werkt ie gewoon in de slaapkamer. Zet ik ze allebei aan, dan werkt ie alleen in de woonkamer. Dacht eerst dat de lnb niet goed was, dus heb vandaag een nieuwe lnb gehaald, maar hij doet precies hetzelfde. Wat zie ik over het hoofd?

Niemand een idee?

Nokia Dbox II

Geplaatst:

Zou in principe gewoon moeten werken, ik heb zelf niet het geringste idee wat hier loos is

Pietsky Satellietsky

[color:"bleu"]Humax 5400 2x,Echostar 3000ip, Triax 78, Fibo 90, philips lnb, Vbox 2, Edison 0,2 lnb, Moteck SG 2100A.

TV Philips 42PF 9631-10,Philips HTS 9800W.

Geplaatst:

Ik heb van iemand gehoord dat omdat het twee op humax gebaseerde systemen zijn, dat het daarom niet werkt. Weet iemand hier iets van?

Nokia Dbox II

Geplaatst:

Kun je uitproberen door een andere ontvanger dan evt humax er aan te gooien.

Pietsky Satellietsky

[color:"bleu"]Humax 5400 2x,Echostar 3000ip, Triax 78, Fibo 90, philips lnb, Vbox 2, Edison 0,2 lnb, Moteck SG 2100A.

TV Philips 42PF 9631-10,Philips HTS 9800W.

Geplaatst:

Er gaat toch wel vanuit de lnb 2 kabels weg naar ieder een reciever,

of heb je doorgelust?

nobody is perfect, I ain't nobody

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen