Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij mijn CARIN systeem worden regels zoals plaats etc ineens in het (licht) grijs weergegeven. Het lijkt ?? erop dat hij op een of andere manier niet de satelliet ziet. Een andere CD doet precies hetzelfde en de CD wordt gewoon geaccepteerd. Ik kan voor de verder rest helemaal niets en kan alleen maar kiezen voor "stand-bye" . Wat me wel opvalt is dat de datum en tijd nog goed staan.

Heeft iemand hiermee ervaring wat dit euvel kan zijn???

Geplaatst:

Korte update: Systeemfout moet in de losse CD unit zitten daar GPS antenne is vervangen. Omwisselen van een andere CD unit liet het zaakje weer lopen.

Interessant om te repareren???

Geplaatst:

Lens vervuild mischien. Even reinigen en weer proberen.

Geplaatst:

Ik heb lens met een doekje schoongemaakt en alles weer in elkaar gezet. Hij draait nu weer maar ja voor hoe lang??? Weet iemand de bestelcode voor de laserunit van dit toestel?

Geplaatst:

Waar heb je de CD unit geplaatst, ik heb de cd unit eerst in de kofferbak gehad onder de afdekplaat zodat hij precies in het gat van het reservewiel paste ( vectra) daar komt haast geen vuil bij alleen een andere cd er in is een ramp,nu zit de cd unit onder de rechter voorstoel ( zafira ) en komen inderdaad de problemen als niet lezen van cd's oftewel vervuiling, af en toe een schoonmaak cd er door en doet het weer een poos, nu is de carin van mij al 7/8 jaar oud dus dat kan ook meespelen.

Groet Bonzo

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ook al is dit een oudje....

Weet iemand wat de laatste kaart versie en software versie is voor dit apparaat?

Gr

Baz

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen