Ga naar inhoud

HP 1315 met Vista?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De website van HP geeft aan dat voor genoemde printer geen ondersteuning in de vorm van patches en drivers zal komen. Werkt de printer dan in het totaal niet of is er een oplossing voor.

Geplaatst:

nee maar is de nederlandse driver nog niet bijgewerkt.wat je kunt doen is naar hp usa gaan en kijken of er daar een tijdelijke driver beschikbaar is.

Geplaatst:

Dit is het antwoord van de Amerikaanse HP site. Ik neem aan dat ik mijn 1315 dus niet aan de praat zal krijgen onder Vista.

"We are sorry to inform you that there will be no Windows Vista support available for your HP product. Therefore your product will not work with Windows Vista.

The majority of HP products not supported in Windows Vista are beyond seven years old.

If you are using the Windows Vista operating system on your computer, please consider upgrading to a newer HP product that is supported on Windows Vista."

Geplaatst:

zoals het hier staat niet nee en komen ze niet met een beschikbare driver omdat de printer ouder dan 7 jaar is.

tja dat wordt lastig dan.of xp draaien of een nieuwe printer.

Geplaatst:

Bedankt voor je antwoord. Ik was er al bang voor. Ik heb net gechat met een medewerker van HP en die raadde me aan om de standaard printer 900 c te installeren. Misschiend at hij hem dan zou pakken

Geplaatst:

Heb je het installatieprogramma en/of printerprogramma al eens in de compatibiliteitsmode win98/me uitgevoerd?

Ik heb op deze manier een oude HP scanner (ouder dan 7 jaar en geen ondersteuning meer door HP) kunnen installeren en het werkt naar behoren.

succes

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen