Gast Geplaatst: 12 maart 2007 Geplaatst: 12 maart 2007 Ik kreeg afgelopen weekend dat ik aan het kijken was naar CD, en dat het singaal op eens minder werd, deze zakte weg tot 45%, hierdoor geen beeld meer, ging ik even bij de zuiderbuuren kijken, dan kreeg ik wel het volledige singaal binnen, ook de regionale omroepen werkte nog gewoon, de rest van het CD pakket alleemaal 45 % ontvangst. Het vreemde is dat ik de ontvanger een tijdje uit heb gehad, en het daarna nog even weer bekeek, ik opeens wel weer vol singaal had, is dit een voorbode voor een kapotte LNB, of is er wat anders aan de hand ? Arjan
Gast Geplaatst: 12 maart 2007 Geplaatst: 12 maart 2007 Het viel me wel op dat film 1.2 af en toe hier ook weg viel dus wellicht ligt het aan hun kant.
Gast Geplaatst: 12 maart 2007 Geplaatst: 12 maart 2007 Citaat: Het viel me wel op dat film 1.2 af en toe hier ook weg viel dus wellicht ligt het aan hun kant. Helaas bleef het niet alleen bij filme 1.2, maar ook alle overige kanalen van het CD pakket, ook Primiere gaf problemen, terwijl Digital+ wel weer werkte, vreemd.
jeevanhoof Geplaatst: 12 maart 2007 Geplaatst: 12 maart 2007 hoi, controleer je koppelingen, doe desnoods een stukje van je kabel. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast Geplaatst: 14 maart 2007 Geplaatst: 14 maart 2007 Citaat: hoi, controleer je koppelingen, doe desnoods een stukje van je kabel. mvg Denk dat ik eerst eens ga proberen om wat LNB's te verplaatsen, heb er drie op mijn schotel en de lnb voor 19.2 is de oudste, misschien dat het daar toch in zit, maar vanaf afgelopen zondag avond werkt het weer normaal zonder problemen, vind het wel heel vreemd. Arjan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen