Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

M'n prachtige 6000PVR wil niet meer doorstarten. Als je hem start verschijnt er in de display L416 (ff uit m'n hoofd, ik zit nu op m'n werk), daarna RUN. Het display gaat daarna even op zwart en vervolgens verschijnt er weer L416.

De harde schijf gaat draaien zoals het hoort.

Op de TV zie ik op de informatiebalk dat kanaal 1 is gekozen, alleen staat daar geen Nederland 1 maar yyyyyyyyyyyy

Wat heb ik al gedaan:

de CAM eruit. Nu kan ik hem ook uitzetten. Dit ging nl eerst niet.

Tijdens het opstarten de 0 ingedrukt houden van de AB. Op het display zie ik dat de AB werkt, maar de actie heeft geen resultaat.

De HD losgekoppeld. Nu komt het vreemde: er verandert niets aan de situatie: eerst L416, dan RUN enz enz!

Ook vreemd is dat de tijd gewoon nog klopt.

De harde schijf eruit gehaald, een backup van gemaakt met het programma TopfieldReadWrite, leeg gehaald en weer teruggestopt in de kast: geen resultaat!

Heeft iemand nog suggesties, anders ben ik bang dat ik hem moet terugsturen naar de leverancier.

Groeten,

Kees

Ouderwets DM8000 en DM500HD. (Met PLi)

Geplaatst:

doe ééns een fabrieks reset als dat niet lukt dan even op nieuw de firmware er in zetten met de PC en even een andere zenderlijst er in zetten via de PC

vermoedelijk is je zender lijst corupt

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Met de PC de zenderlijst terugzetten is een goed idee. Was ik even vergeten. Maar kan ik de box wel benaderen met RS232? Ik ga het morgen proberen.

Hetzelfde geldt voor de fabrieksreset. Hoe doe ik dat dan als ik niet in het menu kan komen? Ik heb ook al eens gekeken naar een jumper of batterijtje, maar die zijn niet te vinden...

Baluh!

Geplaatst:

als het lukt om een nieuwe zenderlijst er in te zetten moet je ook de firmware op nieuw er in kunnen zetten

als dat lukt kun je een fabrieks reset geven

Mvrgr Sigma

Geplaatst:

Sorry heb ik hellemaal overheen gekeken

dus je kunt hem niet meer benaderen ook niet via de USB aansluiting.

weet niet of er een zegel op het aparaat zit zo niet gooi de harddisk ééns los

Mvrgr Sigma

Geplaatst:

Och, dat maakt niet uit.

Ja, de harddisk had ik er al uitgehaald, maar het maakt geen enkel verschil. Ik ben nu aan een mailtje richting leverancier bezig om te vertellen wat het defect is.

Gelukkig dat m'n 4000 nog steeds prima werkt!

Geplaatst:

lijkt mij software matig probleem en niet hardwarematig. Gekke is wel dat hij totaal niet te benaderen is en dan stopt het. Houd ons op de hoogte wat de leverancier hier van zegt.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen