qompaqniet Geplaatst: 12 maart 2007 Geplaatst: 12 maart 2007 Wie kan mij vertellen of een mini printer server een uitkomst is voor een thuis netwerk. Verder als deze printer een officejet G55 van is kan je dan ook nog de scan functie gebruiken of moet de machine dan paralel of usb direct met pc verbonden zijn Philips DSR8121, astra 1, 2 en 3, Triple LNB op 78cm TriaxSamsung SyncMaster B2330HD met digitene (FTA)
Zilverster Geplaatst: 12 maart 2007 Geplaatst: 12 maart 2007 @qompaqniet, Citaat: Wie kan mij vertellen of een mini printer server een uitkomst is voor een thuis netwerk. Alleen op deze vraag kan ik je antwoord geven, het bevalt mij prima. Ik werk al een aantal jaren op deze manier, alleen is de mijne nog parralel aangesloten en niet USB. Voordeel is dat je vanaf iedere PC in huis kunt printen en ook nog gebruik kunt maken van verschillende printers, nadeel is dat je een stukje moet lopen , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.