Gast Henri Aalten Geplaatst: 13 april 2007 Geplaatst: 13 april 2007 Nee dat niet, maar misschien is die jij gebruikt beschadigd
Gast Geplaatst: 13 april 2007 Geplaatst: 13 april 2007 Ik heb hem al een paar maar gedownload, zal eens een andere USB stick proberen. Of kan het zijn dat die versie er al op staat. Heb hem pas een paar dagen. Kan echter nergens in het menu de huidige versie van de firmware terugvinden, Groeten Jeroen
Gast Henri Aalten Geplaatst: 13 april 2007 Geplaatst: 13 april 2007 op het moment dat je de nieuwe firmware er via de USB stick in de ontvanger aan het zetten bent, zie je op je TV getallen terug tellen, en er verschijnd vanzelf END Dan ontvanger opnieuw opstarten. Je kan wel zien welke firmware er nu in je ontvanger zit. Ga naar menu, informatie, ontvangerstatus, en dat zie je welke firmware er instaat.
Gast Geplaatst: 14 april 2007 Geplaatst: 14 april 2007 OK, die nieuwste firmware blijkt er dus al op te zitten. De klok zit er echter continue 2 minuten naast, en als je van nederlands naar engels switched en visa versa heen en weer zet ie de eerste drie items van de favorietenlijst weer in de default engelse stand. Topfield moet dus nog wel wat aan de firmware sleutelen. Als ik de stekker uit het aparaat trek is ie bovendien de klok helemaal kwijt. Zou niet moeten lijkt me. Groeten Jeroen
Bert V. Geplaatst: 15 april 2007 Geplaatst: 15 april 2007 De stick moet geformateerd worden op fat en niet op fat 32. Zie pagina 58 van de Duitse handleiding en pagina 54 van de engelstalige. Fat 32 wordt niet herkent door de ontvanger. Sharp LC-37XD1E Full HD, Humax Duovisio iPVR-9200C decoder, Topfield 7700HCSI, Multytenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen