Ga naar inhoud


P2000 alarmeringen in Google Maps


Quassi

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Piet
Mooi programma......

Complimenten.

ff een vraagje:

worden je instellingen behouden bij een nieuwe versie inladen ?

heb een wav bestandje bijgevoegd welke in te laden is bij je geluidsinstellingen

grtz,

Piet



Die link werkt niet meer.



Grt Rudie

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 132
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: cardwizard
Leuk programma , alleen zou ik graag een mogelijkheid zien om hem te minimaliseren naar de system tray ipv de taakbalk (of zie ik iets over het hoofd en kan dat al ?)


Het programma komt wel in de system tray, om 1 of andere reden gaat hij niet uit de taakbalk? Ga daar binnenkort verder naar kijken...

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Waar vind ik de txt file waarna verwezen wordt.?

Probeer eens readme.txt, deze staat in de map waar het programma geinstalleerd is.

De API-key (van Google) is gratis! Deze ben je nodig om de kaart zichtbaar te maken, dit is een eigenschap van Google Maps. Maar met de standaard API-key werkt het ook...

De banner 'zou' moeten verdwijnen als je op 1 van de advertenties klikt, hij opent dan een advertentie, waarna je hem met de gele knop kunt verwijderen. Zie je wel een advertentie openen als je op 1 van de advertenties klikt?

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Moet nu na iedere start weer inzoemen.

Je kunt bij de instellingen het 'zoom nivo' in stellen van 1 tot 17, je moet daarna wel op de knop 'opslaan' drukken!


Origineel bericht van: Sjaak(k)
En ik zie in de "balloon text" bij de "thuis" lokatie geen "zoom" knoppen?

Ja, die mis ik soms ook wel, die ga ik er in maken :-)

Origineel bericht van: arie kanarie
De adresgegevens staan wel juist in de melding

Wat is de straatnaam en plaatsnaam? of geef eens een voorbeeldje van zo'n bericht, dan kan ik eens kijken.
8 km is wel erg veel, ik denk dat de straatnaam niet herkent wordt door de database die de geocode berekend. Er wordt waarschijnlijk dan alleen maar naar de plaatsnaam gekeken, dan komt het icoontje vaak in het centrum van het dorp of stad terecht, dat is dan afwijkend, en kan 8km zijn.


Origineel bericht van: Piet
worden je instellingen behouden bij een nieuwe versie inladen ?

Nee, helaas niet. de instellingen worden in de database opgeslagen, en ik breng bij iedere versie een nieuwe (geupdate) database uit, dan worden de instellingem dus overschreven. Was niet zo'n handige keuze van mij dus! vooral omdat de API-key dan wordt overschreven. Een reden dus om te gaan wijzigen in de toekomtst!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân
Origineel bericht van: arie kanarie
dan heb je waarschijnlijk toch iets niet goed gedaan.
hier gewoon geinstalleerd met de oude versie ernaast (voor het copieren van de google key blush )
na volledige setup, loopt het programma zeer goed.


Hier nu ook.
De veroorzaker was mijn hosts file die nogal anti google ingesteld was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

ik zie net dat de versie 0.0.11 er is.

ik heb hem dus meteen geïnstalleerd laugh

De oude 0.0.10 werkte overigens de laatste dagen niet meer mad

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Quassi, sinds kort de versie 0.0.11 geïnstalleerd zoals te zien in het vorig bericht.

Nu (pas) vraag ik mij af, of er een databestand in een logfile gezet kan worden, of als dit al bestaat hoe dit terug te zien. Ik heb wel een .MDB bestand gezien, maar die vraagt een password. Graag jouw reactie.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arie kanarie
Hi Quassi, sinds kort de versie 0.0.11 geïnstalleerd zoals te zien in het vorig bericht.
Nu (pas) vraag ik mij af, of er een databestand in een logfile gezet kan worden, of als dit al bestaat hoe dit terug te zien. Ik heb wel een .MDB bestand gezien, maar die vraagt een password. Graag jouw reactie.


Ik weet niet of ik je vraag wel goed begrijp. Maar bedoel je hetvolgende?

Wil je de alarmen die in het verleden zijn geweest terug zien? Zo ja, ze staan wel in de database (.mdb). maar niet beschikbaar, lekker achter een wachtwoord crazy

Ik ben nu bezig om de boel in .NET te zetten, werkt overigens veel leuker smile . Ik zal de alarmen in een 'open' database zetten, zodat iedereen ze weer kan zien... misschien integreer ik wel filters enzo in m'n programma zodat je bijvoorbeeld per dag kunt kijken... ik ga er eens over nadenken.

Nog even geduld voor de nieuwe versie

In 0.0.10 zat een bug (typ fout van mij blush ), waardoor hij geen alarmen meer liet zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wil je de alarmen die in het verleden zijn geweest terug zien? Zo ja, ze staan wel in de database (.mdb). maar niet beschikbaar, lekker achter een wachtwoord

Ja, dat is inderdaad de bedoeling en ik heb idd gezien dat .mdb met een password beveilig is.

De vraag kwam eigenlijk bij mij op, omdat een kennis van mij per ambulance vervoerd is geworden en men mij vroeg hoe laat de melding gedaan was (enorme vertraging tussen de aanvraag van Nightcare en arriveren van de ambulance van ruim een uur).

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...